Консултация с фармацевт

  • 0
  • 0
  • 0

Общи условия

Моля, прочетете внимателно настоящите Общи условия преди да продължите използването на този сайт.

Продажбата на Лекарствени продукти е забранена за лица под 18 години!

Продажба по интернет на лекарствени продукти, отпускани по лекарско предписание е изрично забранена! Не се предлагат и продават лекарствени продукти, отпускани по лекарско предписание!

Винаги четете листовката преди употреба на лекарствени продукти.

I. ПРЕДМЕТ И ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

С настоящите Условия, се определят взаимоотношенията на "Медикохим" ООД наричана по-долу за краткост „Продавач” /“Доставчик“/, с всички Клиенти /Потребители/, възникващи по повод сключване на договор за продажба на стоки от разстояние през електронен магазин https://internetapteka.bg

С натискане на бутона „Прочетох и се съгласих с Общите условия”, потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва настоящите Общи условия.

"Медикохим" ООД е търговско дружество, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК: 202344393, със седалище и адрес на управление: гр. Поморие,ул. Булаир № 6, представлявано от управителя ХРИСТИАН АНГЕЛОВ КАРАЧОРБАДЖИЕВ.

"Медикохим" ООД притежава съответните разрешения, посочени в Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина, за търговия на дребно с лекарствени продукти. Обслужваща Ви аптека се намира на адрес: гр.Поморие ул."Княз Борис - I" №113; с ръководител Теодора Методиева Георгиева (Разрешение АП-381-1/06.07.2020г), издадено от Изпълнителна Агенция по лекарствата на Република България, телефон за връзка: 0896 993942.

 "Медикохим" ООД си запазва правото по всяко време да променя цените на предлаганите стоки, както и да коригира грешки в описанието на продуктите. 

Възможни са печатни грешки, разлики в цветовата визуализация, както и промяна на дизайна на продуктите.

Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от "Медикохим" ООД и с публикуването им на сайта стават задължителни за всички потребители, желаещи да ползват услугите на онлайн аптеката.

Дефиниции:

  • „Договор за продажба на Стока от разстояние“ - договор, сключен въз основа на предложение от страна на Доставчика, при който от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във физически контакт помежду си.
  • „Потребител" означава клиент – физическо лице, което поръчва или използва продукти от електронната аптека изключително за свои лични цели, които не са свързани с упражняването на неговия занаят или професия.
  • „Рекламация" означава предявяване от потребител на претенция за несъответствие на стоката по смисъла на тези Общи условия и отправяне на искане за привеждането и в съответствие с нейното обичайно употребление и описанието й в сайта на електронната аптека и придружаващите я указания посредством ремонт или замяна.
  • „Продукти“ означава продуктите/стоките, включени в асортимента на електронната аптека по всяко време, които са предмет на договор за продажба от разстояние.

II.СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ ОТ РАЗСТОЯНИЕ. ПОРЪЧКА.

1. Предложението за сключване на договор се съдържа на Интернет страницата https://internetapteka.bg и приемането се осъществява чрез Заявка/Поръчка направена от Клиента/Потребителя през посочената страница. 

2.Поръчка се подава от клиента/потребителя по електронен път през секцията на електронната аптека, отбелязана с икона на Кошница и се завършва с натискане на бутон "ЗАВЪРВШАНЕ НА ПОРЪЧКАТА". Условие за валидно подаване на поръчка от клиент е попълването на електронния формуляр за поръчка, приемането на тези Общи условия и запознаване с политиката за защита на личните данни. Поръчката по електронен път се регистрира от Клиента/Потребителя. За да бъде направена поръчка не е задължително потребителят да има регистрация в сайта, като единствената отговорност на Доставчика е да върне евентуално получената предварително цена на Продукта.

3. Доставчикът/Продавача има право да не достави част или всички продукти от Поръчката по различни обективни причини, включително но не само поради изчерпване на складовата им наличност. При всички случаи Доставчикът/Продавача уведомява за това Клиента/Потребителя чрез изпращане на електронно писмо по посочения от Клиента/Потребителя имейл адрес. 

4.Потвърждението за получена поръчка, отправено от Продавача, не води до сключване на договор за покупко-продажба при действието на тези Общи условия, а регистрира нейното получаване.

5. Договорът за продажба от разстояние между Доставчика/Продавача и Клиента/Потребителя се смята за сключен към момента на получаването от страна на Клиента на посочената от него електронна поща на известие за изпращане на продуктите от Поръчката. Договорът се счита за сключен в момента, в който известието за изпращане на продуктите бъде доставено до имейл сървъра на клиента.

6. Характеристиките на предлаганите стоки са посочени в страницата при представяне на всеки продукт. 

III. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ

1.Цената на дребно на всеки артикул, предлаган на сайта на електронната аптека, е крайна, обявена е в лева и включва ДДС, същата е посочена за всеки предлаган продукт и не включва транспортни разходи/разходи за доставка. Цените са валидни само и единствено при онлайн поръчка, направена през интернет страницата - https://internetapteka.bg.

2.Плащането на поръчаните продукти може да се извърши по следните начини: 

• С наложен платеж. Плащането се извършва при получаването на стоката. В случай, че Вие не заплатите поръчаната стока, то куриерът няма да Ви предостави стоката.

• С кредитна или дебитна карта. В случай, че изберете този начин на плащане, то плащането се извършва след отваряне на самостоятелен прозорец. В този случай трябва да спазвате условията на съответния сайт при извършване на плащането. След получаването на поръчка и успешно блокиране на сумата по картата на клиента, потребителят получава известие за изпращане на продуктите от куриера, който е използван от Продавача за осъществяване на доставките.

3.Общата цена, дължима за направената поръчка, ведно с дължимите данъци и разходите за доставка на стоката по избрания от потребителя начин, се калкулира и включва в екрана на модула "Кошница", който се визуализира непосредствено преди бутон "ЗАВЪРВШАНЕ НА ПОРЪЧКАТА". Общата цена се посочва и в потвърждението за получена поръчка, изпратено на имейл адреса на клиента/потребителя.

IV. ДОСТАВКА

1."Медикохим" ООД предоставя на своите клиенти възможност за избор на един от следните начини за доставка на поръчаните през internetapteka.bg стоки: 

• До адрес, посочен от клиента 

• До офис на куриерска фирма Еконт/Спиди

•Получаване на място в обекти /аптеки/ на дружеството находящи се на следните адреси: гр.Поморие ул."Княз Борис - I" №113 и гр.Айтос, ул. „Паисий“ 5 (Зумполов площад). При извършване на поръчката следва да отбележите в кой обект ще получите поръчаните от вас стоки.

2.Срок на доставка: 

• Срокът за изпълнение на поръчка е до 2 работни дни* 

** /не важи при натоварени кампании/ * 

Възможни са изключения при специални поръчки и недостатъчна наличност на заявените продукти, когато срокът за доставка може да бъде по-дълъг от 2 работни дни, като клиентът се уведомява от служител на internetapteka.bg за забавянето чрез обаждане по телефона, SMS или имейл.

• internetapteka.bg не гарантира изрично наличността на стоката към момента на приключване на поръчката.

• Пратките се доставят от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа или съобразно графика на избраната от потребителя куриерска фирма.

•Някои населени места може да се обслужват от куриер по предварително фиксиран график. Ако куриерът не ви намери на адрес и не може да се свърже с Вас, пратката ще бъде върната в офис на куриера до поискване. Поръчките до офис на Спиди/Еконт (или върнати до поискване в офис на куриера) трябва да бъдат приети до 7 работни дни от датата на пристигане в отбелязания офис. 

•Вашата поръчка ще бъде опакована, заедно с придружаващите я документи. Когато куриерът Ви я достави, можете да я проверите, за да се убедите, че всичко е наред. 

3.При заявяване на поръчка до офис на Екон /Спиди, клиентът разполага със срок от 7 работни дни от датата на доставка на съответната пратка в офис, в които дa я приеме. След изтичането на срока поръчката се анулира и се връща обратно Продавача. След изтичането на срока поръчката се анулира и се връща обратно Продавача, без да дължите допълнителни разноски за това и без да имате право на обезщетение, като платената за поръчката сума не подлежи на възстановяване.

4.Цените на доставките са различни и се визуализират при избора на предпочитан начин на доставка от страна на потребителя, като се включват в крайната сума за блокиране/плащане от клиента. 

5. Цена на доставката:

• Доставката при поръчки на стойност над 58 лв за пратки до 2 кг е безплатна.

 Доставката при поръчки на стойност над 100 лв за пратки до 5 кг е безплатна.

• Приоритетен час за доставка оскъпява доставката с 2,50лв. 

•Ако продуктът изисква транспортиране в хладилна чанта, към стойността на поръчката се прибавят 4,00лв.

• Еконт допълнителни куриерски услуги (SMS известие) - 0.18лв.-можете да го изключите в процеса на пазаруване.

Тарифа на куриер ECONT                            До офис на Econt

До 1кг                                                                5,00лв.

Над 1кг до 2кг                                                  5,38лв.

 

Над 2кг до 5кг                                                 5,86лв.

 

Над 5кг до 10кг                                               9,38лв.

 

Над 10кг до 15кг                                              10,56лв.

 

Над 15кг до 20кг                                              12,90лв.

 

Над 20кг до 30кг                                             18,09лв.

 

 

Тарифа на куриер SPEEDY

До офис на SpeedyДо адрес на клиента
До 3кг3,99лв.До 3кг4,90лв.
Над 3кг до 5кг7,01лв.Над 3кг до 5кг11,90лв.
Над 5кг до 10кг8,40лв.Над 5кг до 10кг13,09лв.
Над 10кг до 20кг14,02лв.Над 10кг до 20кг20,14лв.
Над 20кг до 30кг19,39лв.Над 20кг до 30кг32,45лв.

 

 5. Рискът от погиване или повреждане на стоката преминава върху клиента от момента на предаването ѝ от Продавача на куриера.

6.Cтоки НЕ се изпращат извън територията на Република България. 

7. С цел да се открие незабавно настъпила щета, липси или загуби в резултат на транспортирането на продуктите, всяка пратка се експедира с опция „Преглед“. Ако клиентът не се възползва от опцията, счита се, че е приел стоката без забележки при транспорта. При установяване на щета или липса в резултат от транспортирането на продуктите, клиентът описва щетата в товарителницата и попълва и подписва двустранния констативен протокол заедно с куриера. Копие от протокола и товарителницата, ведно с всички рекламации по отношение на количествено и/или номенклатурно несъответствие се изпращат на имейл адреса kupi@internetapteka.bg на Продавача в срок до 24 часа от установяването на щетата. След получаване от Продавача на онлайн заявка за Рекламация за количествено и номенклатурно несъответствие, или нарушен търговски вид, Потребителят получава имейл потвърждение, че рекламацията му е регистрирана и в срок до 14 дни от получаването на стоката в склада на електронната аптека, в случай че рекламацията бъде уважена, Продавачът връща сумата по сметка, посочена от Клиента/Потребителя.

8.Моментът на доставяне на продуктите е моментът, в който въпросната доставка бъде приета от клиента или за клиента от лице от неговото домакинство или лице, намиращо се на адреса за доставка, подаден от клиента.

9.Получаване на поръчани стоки на място от аптеките:

 Този начин за доставка е напълно безплатен и дава възможност за получаване на поръчката лесно и бързо в удобно за вас време -  от 08:00 до 18:00ч. в делничните непочивни дни. Срок за получаване на място от аптеките – до 2 работни дни. Ще получите известие по посочения от Вас имейл адрес, когато поръчката е готова за получаване. 

Клиентът разполага със срок от 7 работни дни от датата на известието за получаване на стоката на място в аптеката, в които дa я приеме. След изтичането на срока поръчката се анулира и се връща обратно Продавача. След изтичането на срока поръчката се анулира, без да дължите допълнителни разноски за това и без да имате право на обезщетение, като предварително платената за поръчката сума не подлежи на възстановяване.

V. ПРАВО НА ОТКАЗ 

1.Клиентът/Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина и без да дължи обезщетение или каквито и да било разходи (освен тези за доставка/транспортни разходи за връщането) в срок до 14 календарни дни от датата, на която приеме стоката от Продавача по указания от него/нея начин при подаване на поръчката.

2. Клиентът/Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина и без да дължи обезщетение или каквито и да било разходи преди изпращане на поръчаните продукти/преди получаване на известие за изпращане на продуктите.

2.Правото на отказ се упражнява с попълване и изпращане на имейл адрес на Продавача  kupi@internetapteka.bg посочената на сайта бланка на формуляр за отказ. Транспортните разходи по връщането на продукт/продукти са за сметка на потребителя, като продуктът/продуктите следва да бъдат изпратени на адреса на Продавача - гр.Поморие ул."Княз Борис - I" №113. След получаване на изпратения от Вас отказ от договора ще получите допълнителен имейл с указания относно връщането на посочената от вас електронна поща.

 3. Лекарства без лекарско предписание, хранителни добавки, медицински изделия и бебешки храни/напитки не подлежат връщане поради специфичните изисквания на съхранението им. 

4.В случай на отказ, продуктът/продуктите трябва да бъдат върнати в запазена оригинална опаковка, с ненарушена цялост, неизползвана и с пълна окомплектовка, ако има такава, заедно с документ /касов бон, фактура/ удостоверяващ направеното плащане на продуктите. При неизпълнение на тези условия "Медикохим" ООД си запазва правото да откаже да приеме върнатата стока, както и да не възстанови сумата, платена от клиента.

5. Продавачът може да задържи плащането на сумите на потребителя докато не получи продуктите с цел преглед на целостта на опаковката и самите продукти.

6.При упражняване на правото си на отказ от договора, описано в тези Общи условия, потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й, като за целта продуктите трябва да са в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския им вид. 

VI. НАЧИН НА ВРЪЩАНЕ НА СУМИ, ПОДЛЕЖАЩИ НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ 

1. След проверка на върнатите продукти/стока, в срок от 14 дни се възстановява заплатената от Клиента/Потребителя сума, представляваща, посочената продажна цена за съответния продукт и разходи за доставка. Транспортните разходи по връщането са за сметка на Клиента/Потребителя. Продавачът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.

2.Възстановяването на дължими суми в полза на купувача се извършва в срок от 14 дни след настъпването на предпоставките за това съгласно тези Общи условия, по посочена от Клиента/Потребителя за тази цел банкова сметка. Банкова сметка за възстановяване на суми следва да се посочи от Клиента/Потребителя във Формуляра за отказ.

VII. ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИИ 

1. Рекламация може да се предяви от Потребителя по отношение на стоката в срок до 2 години от нейната доставка, ако не се касае за продукт с по-кратък срок на годност.

2. Рекламациите се подават чрез наличният формуляр на сайта на аптеката. За установяване на дефекта, чрез техническа проверка, може да се изиска продуктът да бъде изпратен до офиса на Продавача на разноски на клиента. 

3. При потвърдени дефекти Продавачът отстранява за своя сметка дефекта в срок до 30 дни от получаването на дефектната стока или заменя дефектната стока. При невъзможност да се отстрани дефекта или да се подмени, Продавачът възстановява сумата, заплатена от купувача за дефектиралата стока. При основателна рекламация, отремонтираната или заменена стока се връща на клиента за сметка на Продавача. 

4. Ако рекламацията се счете за неоснователна, стоката по избор на Клиента може да му/ѝ бъде върната, като транспортните разходи са за негова сметка. 

VIII. ГАРАНЦИЯ 

1. При спазване на ограниченията по отношения на някои Продукти, законовата гаранция за съответствие на закупената от електронната аптека стока за потребители покрива период от 2 години за всяко несъответствие на продукта, което е било налице към момента на нейното доставяне и се е проявило в двегодишния период след това, освен за случаите, когато остатъчният срок на годност на закупените продукти е по-кратък от 2 години, считано от датата на тяхната доставка. 

2. Законовата гаранция обхваща: Трайни Продукти, ако са употребявани в рамките на указаното в документацията за нея предназначение и съобразно добрите практики, включително при условие, че електрическата инсталация, в която се експлоатират продуктите, не е подложена на колебания в напрежението, излизащи извън диапазона, посочен в техническата документация. Продължителността на гаранцията за несъответствие на козметичен или подобен продукт, батерия или друг консуматив, не може да надхвърля продължителността на трайността им съгласно придружаващата я документация. 

3. За избягване на съмнение, без изброяването да е изчерпателно, гаранцията не покрива несъответствия в продуктите, които са резултат от въздействието на влага, наводнение, пожар, природни бедствия, претоварване на електрическата мрежа, токови удари, други застрахователни събития, както и счупване, надраскване, зацапване, скъсване, изгаряне и други умишлени или възникнали по непредпазливост действия; злоупотреба, неправилна употреба, необичайна употреба или употреба в нарушение на който и да е приложим стандарт, кодекс или указания за употреба, в това число, без ограничение, тези, които се съдържат в последните стандарти за безопасност, промишлени и/или електрически стандарти за съответния регион. 

4. Без това да отменя или заменя някое от другите условия по този раздел, гаранцията на стоката не се прилага, ако е налице някое от следните обстоятелства: • Експлоатацията на стоката са извършени при неспазване на инструкциите затова; • Извършен е ремонт от лице, различно от Продавача или което не е одобрено от него; • Повредите са възникнали от неправилна употреба, в разрез с посочените в техническата документация изисквания за експлоатация; • Щетите са настъпили в резултат на нарушаване на целостта на продукта или повреди, възникнали като резултат от остаряла или повредена електроинсталация. 

5. Гаранцията не се прилага, ако някое от условията за употреба в листовката или придружаващата документация на продукта не са спазени. 

6. НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНА ТЪРГОВСКА ГАРАНЦИЯ Търговската гаранция е допълнителна към законовата гаранция и не е задължителна. В случай, че такава е налична, това изрично се указва в описанието на съответната стока в електронната аптека.

IХ. ИНФОРМАЦИЯ В САЙТА

1. Информацията в сайта не е предназначена за самолечение, нито да подпомогне или насърчи такова. internetapteka.bg не носи отговорност при предприето самолечение от Ваша страна. Винаги се консултирайте с лекар преди да приемате лекарства и лекарствени продукти! 

2. Информацията за продуктите е предоставена като листовка от съответния производител. 

Х. КОНСУЛТАЦИЯ С ФАРМАЦЕВТ

1.При закупуване на лекарствен продукт без лекарско предписание, медицински изделия, хранителни добавки и други продукти за здравето, магистър-фармацевтът в онлайн АПТЕКАТА може да предложи консултация, като в тази връзка съблюдава правилата за работа в АПТЕКАТА съгласно действащите Правила за Добра фармацевтична практика, Кодекса за професионална етика на магистър-фармацевта, Наредба № 28 и всякакви и всички други правила за професионално поведение с професионален, нормативен или административен характер. 

2.При заявяване на консултацията през съответното поле магистър-фармацевтът дава необходимата консултация на български език, поискана от Потребителя. Услугата Консултация с фармацевт е достъпна само за регистрирани потребители в сайта.

3.Мисията на фармацевтичната професия е да допринесе за подобряване здравето на пациента посредством предоставянето на качествени лекарствени продукти, медицински изделия, диетични храни за специални медицински цели и храни за кърмачета и преходни храни, хранителни добавки, козметични продукти и санитарно-хигиенни средства, правилното консултиране относно тяхната употреба, превенция, промоция и подобряване на здравето, оказването на фармацевтична грижа под формата на консултации, като подпомага пациентите и обществото в правилната и рационална лекарствена употреба.

4.При изрично отправена от вас заявка през полето „консултация с фармацевт“ ще получите консултация относно:

- разясняване на съответната терапия и нейното правилно приемане/прилагане/използване.

- приеманите от Вас лекарствени продукти – структурирана оценка на лекарствените продукти, включително устройства за приложение, медицински изделия, хранителни добавки и други продукти със значение за здравето, които приемате, с цел оптимизиране на употребата им и избягване на нежелани лекарствени взаимодействия и възникването на инциденти.

- консултиране относно популяризиране на здравословен начин на живот, промоция на здравето и подобряване на използването на лекарствени и други продукти съгласно чл. 219, ал. 1 от Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина; 

-правилно и точно консултиране относно вида и дозата на свободно потърсените в аптеката лекарствени и други продукти със значение за здравето; 

- информираност на пациента относно лекарствена терапия, както и наличието на лекарствени и други взаимодействия и възможността от поява на нежелани лекарствени реакции, инциденти и странични действия; 

 5. Информацията, предоставяна от магистър-фармацевт на Клиенти на онлайн Аптеката в рамките на онлайн консултации, е изцяло препоръчителна и не следва да обвързва избора на потребителите по какъвто и да било начин.

6.Следва да имате предвид, че магистър - фармацевта не е  правоспособен да извършва каквито и да било други дейности, които са от изключителната компетентност единствено на лекарите като регулирана професия, не се поставят диагнози, нито е възможно даването на становище по отношение усложнения на съответното състояние, което следва да се проследи от лекар. Онлайн консултацията НЕ замества консултацията с лекар и НЕ замества необходимостта от извършване на медицински преглед и/или изследвания. Препоръчва се консултация с лекуващия лекар и / или с лекар специалист в съответната област преди употребата на който и да било лекарствен продукт. Консултацията с фармацевт не представлява пълна и подробна преценка на здравословното състояние. За установяване на точното здравословно състояние, най-подходящ начин на лечение, дозировка при конкретното състояние, странични действия на лекарствени продукти и т.н. е най-добре да се консултирайте с лекар-специалист.

7. След подаване на заявка за консултация с фармацевт в интернет сайта на аптеката през поле „консултация с фармацевт“, ще получите такава в рамките на 48 часа от пристигане на заявката в сървъра на internetapteka.bg.

 ХI. ПРОГРАМА „ЛОЯЛЕН КЛИЕНТ НА ОНЛАЙН АПТЕКАТА“

1.В програма "Лоялен клиент на онлайн аптеката" участват всички регистрирани потребители. В програмата не участват нерегистрирани потребители, извършващи поръчка без регистрация в internetapteka.bg.

2.При закупуването на продукт вие печелите бонус точки, които можете да използвате при следваща покупка. Бонус точките стават достъпни за използване веднага след ефективно плащане на поръчката (реално постъпване на сумите). 

3. В потребителския Ви профил може да следите Вашите бонус точки. 

4. ВАРИАНТ 1 При следваща покупка бонус точките Ви автоматично ще бъдат начислени и ще получите намаление в крайната цена. ВАРИАНТ 2 Може да използвате натрупаните от вас бонус точки при следваща покупка, като в случай, че желаете да ги използвате те ще бъдат начислени и ще получите намаление в крайната цена в размера на натрупаните бонус точки. 

5. 1 бонус точка е равна на 0,01лв. Бонус точките може да бъдат използвани като реална отстъпка за следващи плащания.

6. Преходните храни, не носят и не могат да бъдат закупувани с бонус точки.

7. Може да използвате натрупаните от Вас бонус точки до края на съответната календарна година, през която са натрупани, а именно 23:59 ч. на 31.12 на съответната година. В случай, че не сторите това, то същите автоматично ще бъдат премахнати от потребителския Ви профил след изтичане на горепосочения срок. – НЕЗАДЪЛЖИТЕЛНО УСЛОВИЕ.

8."Медикохим" ООД си запазва правото да променя условията за ползване на програма „Лоялен клиент на онлайн аптеката“ и бонус точките по всяко време без предизвестие, включително да прекрати съществуването на програмата, натрупването и използването на бонус точките.

ХII. ОТГОВОРНОСТ

1.Предоставената информация няма характер на медицинска консултация и не цели даването на подобна. Същата не съставлява ръководство за самолечение и в никакъв случай не замества и не може да замести медицинската консултация, диагностика или лечение, давани от квалифициран лекар. При възникнало съмнение за здравословен проблем или нужда от лечение, ПОТРЕБИТЕЛЯТ ВИНАГИ СЛЕДВА ДА СЕ ОБРЪЩА ЗА МЕДИЦИНСКА КОНСУЛТАЦИЯ КЪМ КВАЛИФИЦИРАН И ПРАВОСПОСОБЕН ЛЕКАР. На така предоставената информация не следва да се разчита като единствено вярна, като същата следва да се проверява, като за целта следва да се обръщате към квалифициран специалист – лекар, фармацевт и др. Именно поради това, ползвайки настоящия сайт, Вие сте наясно и се съгласявате с това, че ние не носим отговорност при евентуално възникнал риск или евентуално настъпили вреди, резултат от това, че сте ползвали съдържанието на сайта, без да съобразите настоящите условия.

2. "Медикохим" ООД не носи отговорност за каквито и да е щети в следствие на посещението на Онлайн аптеката и информацията, публикувана в нея. 

3. Информацията за продуктите е предоставена като листовка от производителите. "Медикохим" ООД не носи отговорност за неточности в тази листовка. 

4. "Медикохим" ООД не се ангажира с пълна и подробна преценка на здравословното състояние. За установяване на точното здравословно състояние, подходящ начин на лечение, дозировка, странични действия и т.н., се консултирайте с лекар-специалист. 

5. При наличието на каквито и да е съмнения за употребата на продуктите от страниците на уебсайта https://internetapteka.bg, се препоръчва консултация с лекар или фармацевт.

 6. "Медикохим" ООД не изключва възможност за грешки, неточности или пропуски, поради технически или човешки фактори и не носи отговорност в тази връзка.